تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

tablosazi Offline
#1 ارسال شده : 1396/09/04 01:51:19 ب.ظ
tablosazi

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3

هر کاری که در جامعه به کمک تصاویر و استفاده از هنرهای تجسمی انجام شود را می توان زیر مجموعه ای ازگرافیک محیطی دانست ، در واقع هدف از آن ایجاد یک پل ارتباطی بین شهروندان ، حرفه ها ، خدمات و قوانین و فرهنگ شهر است .
در واقع طراحی و گرافیک را می توان ترکیبی از علم و هنر دانست که با استفاده درست از آن می توان شاهد تاثیرات اعجاب انگیز آن بود .
• مثلا می تواند تاثیرات مثبتی روی ایجاد رابطه و وابستگی بین مردمان داشته باشد .
• می تواند اقتصاد را رونق ببخشد .
• می تواند عبور و مرور را آسان تر و منظم تر کند .
• می تواند به کمک طرح های زیبا ، به آرامش ذهن مردم کمک کند .
معمولا وقتی که می خواهند از گرافیک در محیط و محل عبور و مرور و ... انسان ها استفاده کنند ، بیشتر بر جنبه اطلاع رسانی آن تاکید می کنند .البته علاوه بر جنبه اطلاع رسانی این پیام های تصویری ، حوزه ای دیگری که بیشترین کاربرد را دارد ، قسمت تبلیغاتی و یا همان ارائه و یا معرفی یک محصول و یا کالا به مردم و یا همان بحث تبلیغات در حوزه فرهنگ است .
علاوه بر تبلیغات اقتصادی ، تبلیغات فرهنگی نیز ، امروزه جای خویش را در بین جوامع باز کرده است . در این میان تاثیر رنگ ها را هم برای اثر گذاری و تکمیل پروسه زیبایی و هماهنگی این تابلوها نیز نباید دست کم بگیرید و در تکمیل کننده نهایی کار استفاده درست و به جا از حروف و کلمات مناسب است که قرار است با درایت در کنار هم قرار بگیرند .
یکی از اساسی ترین و مهمترین وظیفه تبلیغات ، انتقال پیام از طریق تصویر به مخاطبان است و زیبا سازی محیط را نیز برعهده دارد . در واقع استفاده از گرافیک در محیط ، دانشی است که جایگاه استفاده از رنگ ها ، فرم ، اندازه و عکس ها را به طور استادانه و با فکر بررسی می کند به طوریکه در انتها بتواند به بالاترین و بهترین نتیجه به ارمغان بیاورد .
و همان طور که می دانیم استفاده از خط در طراحی و کشیدن تصاویر یک مقوله جدایی ناپذیر با هم هستند که اگر طراحان بتوانند یک تلفیق استادانه و زیرکانه از این دو هنر را در کارهایشان داشته باشند ، تابلو و طرحی حیرت انگیز را می توانند خلق کنند .
البته نکته مهم و اساسی که باید مد نظر قرار داد بحث تاثیرگذاری فرهنگ و پیشینه تاریخی هر جامعه ، روی هنرشان است . در طراحی های گرافیکی و تولید تابلو هایمان بهتر است این موضوع را جدی بگیریم و جلوی ورود بدون دلیل فرهنگ بیگانه را در طراحی تابلو های خود بگیریم و به جای استفاده کورکورانه از تصاویر آنها ، تصاویر خاص خودمان را طرح ریزی و ترسیم کنیم .
حرفه ی تابلو سازی با بهره گیری از طرح ، نماد ، رنگ و کلمات مناسب و درست می تواند به زیبا سازی و ایجاد جلوه های بصری در شهرها نیز کمک کند . یکی از وسیله های انتقال پیام های بصری ، تابلوسازی است که می تواند با ترکیب درست مفهوم و تصویر یک پیام ارزشمند را انتقال دهد . البته برای آنکه یک هارمونی بین تصویر و حروف استفاده شده در تابلو های ما وجود داشته باشد بهتر است به نکات زیر توجه کنیم .
• نوشته های ما می توانند در سمت راست ، چپ و یا وسط تابلوها قرار بگیرند ، فاصله بین حرف ها نباید خیلی زیاد و یا خیلی کم باشد .
• اندازه نوشته ها هم به عنوان یک فاکتور اساسی در تابلو سازی شناخته شده است . طراحان تابلو ها باید با در نظر گرفتن تعداد حروف و کلمات مورد استفاده در تابلو ، اندازه مناسب را بر هر حرف و یا مجموعه ای کلمات انتخاب کنند به طوریکه علاوه بر وضوح دید بتواند زیبایی هم
داشته باشد .
• رنگ ها می توانند باعث زیبایی یک تابلو شوند و یا می توانند تاثیر منفی بگذارند نکته مهم در انتخاب و کنار هم قرار دادن رنگ ها این است که بتوان عناصر و یا رنگ های متضاد در تابلو ها را طوری در کنار هم قرار داد که بتواند بالاترین تاثیر و جلب نظر را برای مخاطبان به همراه داشته باشند .
برای داشتن یک تابلو و طرح منحصر به فرد برای فروشگاه و یا مکان مورد نظر خود بهتر است با گروه تابلوسازی نامی تماس حاصل فرمایید.

تابلو سازی تابلو نامی
تابلو سازی تابلو نامی
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.298 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت