تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

reyhanes7770 Offline
#1 ارسال شده : 1400/01/17 10:54:27 ق.ظ
reyhanes7770

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 195
مکان: تهران

سلام برای خرید دستبند طلا میشه به فروشگاه های اینترنتی اطمینان کرد؟
تبلیغات
کابینت شاپ Offline
#2 ارسال شده : 1400/08/24 11:33:52 ق.ظ
کابینت شاپ

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 12
مکان: تهران

انواع جعبه‌های جواهرات در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع در بازار موجود هستند؛ اما اگر شما، از آن دسته افرادی هستید که جواهرات و اکسسوری‌های زیادی دارید، به‌وسیله‌ی بهتری برای این کار نیاز دارید. به‌طور کلی بسیاری از افراد عموماً مکان مناسبی برای قرار دادن زیورآلات و اکسسوری‌های کوچک خود ندارند و صرفاً آن‌ها را داخل کمد یا روی میز دراور نگه‌داری می‌کنند.

بعضاً حتی جعبه‌های اولیه‌ی زیورآلات را نگه داشته و این موارد را در آن نگهداری می‌کنند که با افزایش تعداد آن‌ها نظم بخشیدن و دسته‌بندی جواهرات و اکسسوری های کوچک مشکل و جاگیر می‌شود. از طرف دیگر در هر جعبه‌ای که انواع زیورآلات و جواهرات اعم از انگشتر، آویز و یا گردنبند کنار هم قرار بگیرند همیشه به هم گره خورده و جدا کردن شان زمان‌بر و کلافه کننده خواهد بود.

بنابراین استفاده از جای زیورآلات می‌تواند راه‌حلی مناسب برای این مشکلات باشد چراکه شما به‌راحتی می‌توانید با استفاده از این نظم‌دهنده‌های کم جا و محفوظ اشیای کوچک و باارزش را در کنار اکسسوری های دیگر به‌راحتی نگه داری کنید.

جالب است بدانید که تمامی کشوهای جای جواهرات فروشگاه کابین نت شاپ از مکانیزم حرکت ریلی برخوردار می‌باشد. این نوع از محصول بر روی دو ریل تاندم آرام‌بند حرکت می‌کند و به‌صورت ریلی از داخل کمد بیرون می‌آید که راحتی در دسترسی و استفاده را به همراه آورد. حرکت روان و بدون صدای ریل‌ها و همراه با مقاومت بالا در نگهداری قاب جا جواهراتی، ازجمله مزایای ریل‌های به کار رفته در این اکسسوری به شمار می‌آیند. همچنین لازم به ذکر است که معمولاً داخل این محصول مخمل بسیار نرم و لطیف کار شده است که علاوه بر زیبایی امکان خط و خش بر روی جواهرات ارزشمند شما را نیز کاهش می‌دهد.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.089 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت