تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

uberr Offline
#1 ارسال شده : 1399/07/28 08:47:52 ب.ظ
uberr

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1

در واقع اوبر، اپلیکیشنی است که بر اساس نیاز مسافران و رانندگان طراحی شده است . این اپلیکیشن حرفه ای مسافران محترم را به نزدیک ترین راننده مرتبط می سازد و با ارسال موقعیت مسافر به راننده، شرایط شروع سفر را فراهم می سازد .
ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد در سفر خارجی با راننده تاکسی سر و کله بزنید یا برای گرفتن پول بیش تر بی هدف شما را به همه جا ببرد . با اوبر دیگر می توانید با خیال راحت در خیابان های شهر بچرخید و هزینه ای معادل یک سوم نرخ تاکسی های شهر را بپردازید .
برای استفاده کردن از اوبر ( uberr ) در ابتدا باید وارد وب سایت اوبر شوید و یا از طریق گوگل پلی یا اپل استور، اپلیکیشن آن با نام اوبر ( uberr ) را نصب نمایید .
در وب سایت یا اپلیکیشن اوبر در ابتدا باید تعیین کنید که می خواهید به عنوان مسافر یا راننده باشید . شما بی شک باید گزینه ride with uberr را انتخاب نمایید تا نشان دهد که قصد استفاده از اوبر به عنوان مسافر را دارید . در ادامه این کار، باید یک حساب بانکی را برای پرداخت کرایه خود تعریف کنید و مراحل را تا انتهای کار پیش ببرید تا حساب کاربری شما ساخته شود .
در این لیست باید ابتدا نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید . در ادامه از شما می خواهد تا شماره تلفن همراه خود را وارد کنید . سپس یک پیامک برای تاییدیه به خط شما ارسال می شود که حاوی کد فعالسازی است . این کد را باید در قسمت مربوطه وارد نمایید .
این شماره در صفحه راننده نمایش داده می شود تا راننده قادر باشد با شما تماس بگیرد . در آخر باید یک آدرس ایمیل معتبر ارائه دهید و ایمیل فعالسازی آن را فعال کنید . در قسمت آخر باید یک رمز عبور را برای اکانت کاربری خود تعیین کنید تا به وسیله آن رمز وارد حساب کاربری خود شوید .
اگر از دوستان و آشنایان شما کسی دارای اکانت اوبر است، می توانید برای این که بعضی از جوایز شامل حال او شود، یک کد دعوتنامه از او گرفته و در این قسمت وارد کنید و در غیر این صورت این کادر را خالی گذاشته و وارد مرحله بعدی می شویم . در آخر باید تیک موافقت با قوانین و مقررات اوبر زده شود و در نهایت روی دکمه account بزنید .

تاکسی اینترنتی اوبر
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.088 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت